پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 226474
رحماني فضلي: زائران مراسم اربعين حسيني بدون ويزا به مرزها مراجعه نکنند
تاریخ انتشار : 1395/07/06 17:21:36
نمایش : 1257
وزير کشور گفت: مراکز صدور ويزا براي شرکت در مراسم اربعين حسيني را افزايش داده‌ايم، لذا از زائران تقاضا داريم بدون ويزا به مرزها مراجعه نکنند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، پايگاه اطلاع رساني وزارت کشور؛ به نقل از لحظاتي پيش عبدالرضا رحماني فضلي وزير کشور به منظور بررسي آخرين تمهيدات مرز شلمچه براي آماده سازي تردد زائرين اربعين، وارد فرودگاه بين المللي آيت الله جمعي (ره) آبادان شد و مورد استقبال شريعتي استاندار خوزستان، شهبازي فرماندار ويژه آبادان و زماني مديرعامل سازمان منطقه آزاد اروند قرار گرفت.
 
رحماني فضلي وزير کشور در خصوص اين سفر گفت: به منظور همکاري و فراهم آوردن شرايط بهتر زائرين قرار است امروز بازديدهايي از مرز شلمچه، چزابه و مهران داشته باشيم و در نهايت با بررسي تمام جوانب، تصميمات لازم به جهت تسهيل در تردد زائرين اربعين حسيني گرفته شود.
 
وي اولويت اول و اصلي وزارت کشور را امنيت زائرين دانست و اظهار داشت: هماهنگي هاي لازم با طرف عراقي صورت گرفته و تمام شرايط در اين خصوص مهيا مي باشد.
 
رحماني فضلي با تاکيد به اينکه اخذ ويزا براي انجام مراسم اربعين امسال ضروري مي باشد، تاکيد کرد: مراکز صدور ويزا را افزايش داده ايم و مقرر شد، زائرين عزيز از مراکز استانها ساماندهي شوند. لذا از تمام کساني که قرار است به عتبات عاليات مشرف شوند، تقاضا داريم بدون ويزا به مرزها مراجعه نکنند.
 
وزير کشور در پايان تمام اقدامات انجام شده در اين مورد را ناشي از تجربه دو سال گذشته دانست و به زائرين اربعين حسيني توصيه کرد به منظور تسهيل در برگشت از کشور عراق سعي نمايند در کربلا و نجف توقفي کوتاه داشته باشند.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html